lördag 25 september 2010

Några nya kort

Den här veckan har det faktiskt blivit lite pysslat. Igår fyllde en mycket go vän 30 år, förhoppningsvis, om nu Posten skötte sig, fick hon det här kortet i brevlådan då:


Igår kväll var jag och Anna hos Lisa och pysslade lite. Mycket trevligt, och jag fick hela två kort klara ;-)




Ett kort i "höstiga" färger.
Lite svårt att få med på bild, men jag har lagt på lite 3d-lack för att få det att se ut som regndroppar.
Grattisstämpeln sitter bara fast i ändarna så den är liksom uppböjd i mitten, lyckades inte riktigt få med det på bilden.

Just nu är jag väldigt sugen på att börja med julkortsmakeriet. Problemet är bara att jag har en hel massa julstämplar sen förra året som bara ligger i en låda. Har bestämt mig att jag måste ta mig i kragen och organisera upp dom innan jag får sätta igång. Så egentligen är det väl bara att sätta igång....

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar