lördag 4 september 2010

Två kort

Jag har fortfarande inte fått något riktigt flow vid pysselbordet, men några kort har i alla fall blivit gjorda.





Först ett kort som min mamma skulle ge till en arbetskamrat som skulle sluta och börja på nytt jobb.
Sen ett kort som är ganska likt det första.
Det är inte till någon speciell, utan bara ett "bra att ha-kort".

I min lilla pysselhörna pågår ett ständigt projekt med att organisera och få ordning på alla saker. Jag har insett att det nog är ett evighetsprojekt, för av någon konstig anledning så har alla pysselsaker en förmåga att föröka sig och sprida ut sig....
För ett tag sen hittade jag en karta över alla Pro-Marker färger där man kunde fylla i vilka pennor man har och se hur färgerna ser ut. Tycker det blev översiktligt och bra.
Jag tycker att jag har ganska många pennor, men nu ser man hur många pennor jag INTE har också ;-) det är ju ganska många tomma rutor...

Nu ska jag fortsätta med ett annat projekt. Har ett surdegsbröd på jäsning, ska bli spännande att se hur det blir...

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Vilka fina kort. Och visst är det bra att ibland fylla på sitt bra-att-ha lager med kort ?
    Många pennor du har, bra översikt ! Jag har nog lika många , kanske några färre, och tycker att det räcker. mer än väl. Man vet inte vad man saknar förrän man lånat nån ny penna av nån...
    Hoppas att brödet blev bra ! surdeg vågar inte JAG ge mig på än.
    Ses på måndag. kramis!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort! Är det metallfjärilar? Översikten gillade jag. Strukturerat o bra, me like!=) Vill också ha så många promarkers som du... Får väl önska mig det i julklapp kanske. =)

    SvaraRadera