lördag 23 augusti 2008

Typiskt mig

Var ju precis så här jag visste det skulle bli... Att jag är jätteduktig i början och bloggar hyfsat ofta och regelbundet men sen så rinner det ut i sanden. Något som jag för övrigt är expert på, att inleda div projekt, kan påbörja både det ena och det andra, sen är jag inte riktigt lika bra på att slutföra det.
Men den här gången har jag väl ändå en någorlunda godtagbar ursäkt, det har varit FULLT upp i några veckor nu, och jag har haft liiite annat att tänka på. Jag ska ju faktiskt gifta mig om bara EN VECKA!!

Den här veckan har i stort sett varenda ledig stund bestått av planering och fixande och förberedelser. Har bla hunnit med att träffa fotografen och kollat in några fina platser att fotas på, träffat prästen och övat i kyrkan, provat in klänningen, testat smink och frisyr, gjort vigselprogram, "vikt" (=rullat) servetter och idag har vi varit och handlat in lite dricka mm. Tyvärr har jag åkt på en rejäl förkylning så jag känner att jag har inte alls den ork och energi jag skulle behöva just nu. Blää, fast det är ju förstås bättre att jag är förkyld nu än nästa vecka...

Nu ska jag försöka få till en karta över bordsplaceringen som vi kan sätta upp så folk vet vart de ska ta vägen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar