onsdag 27 augusti 2008

Dukar med tomtar på, passar det på ett bröllop?

Undra om det här bröllopsplanerandet kommer göra mig totalt tokig innan det är över? Inatt hade jag min första "bröllopsmardröm". Ikväll ska vi åka ut och hämta dukarna, vi ska hyra dom på samma ställe som vi tar maten ifrån, och inatt drömde jag att vi hade fått hem dom i en stor låda så man såg bara dom översta och sen när vi kom hem och packade upp alla dukarna så var det inte bara vita fina dukar som jag hade tänkt mig, utan det fanns också rosa dukar och en massa juldukar med både tomtar och granar på.
Kanske tur att vi hämtar hem dukarna redan ikväll så vi hinner åtgärda ifall det skulle slinka med en julduk....

Har gjort min sista arbetsdag som ogift kvinna idag =)
Nu ska det fixas och ordnas med det sista i två dar, sen är det dags!

1 kommentar:

  1. ...tänker på dig och hoppas nu att dukarna är VITA !!
    Ha en underbar dag imorgon !
    Kramis Petra

    SvaraRadera