fredag 17 december 2010

Äntligen!

Igår postade jag äntligen alla julkorten. Satt uppe till sent på kvällen i onsdags och skrev klart de sista. Som den julfreak jag är så älskar jag att göra julkort, men i år har jag inte alls haft samma inspriation och motivation till det. Har faktiskt varit riktigt less på dom nu i slutet. Men nu är de i alla fall på väg till sina mottagare.

Här är några av årets julkort (tror inte att jag har visat de här innan)






Hoppas nu bara att Posten sköter sig också så de kommer fram innan jul, och att jag inte har glömt att skicka till någon...

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Hej !
    Vilka härliga kort. Tomas-kortet var underbart. Härligt "snöflinge"-papper!
    Inte bra att vara less på att göra julkort.....
    Kan det bero på att det varit svårt att sitta skönt?? ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera