söndag 22 augusti 2010

Pysseltorka

Det råder fortfarande stiltje i pysslandet här hemma, men ett par ynka kort har i alla fall blivit gjorda....

Det här kortet fick mamma när hon fyllde år i somras:


Tidigare i veckan var vi och gratulerade ett par kompisar som fick en liten pojk för ett tag sen. Nykomlingen fick det här kortet:



Till det här kortet gav jag mig för första gången på ett försök med krympplast. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den lilla nappen fick hänga med ändå. Får se om jag lyckas bättre nästa gång....










Försökte göra insidan på
kortet lite roligare också...










När det kommer en ny liten familjemedlem tycker jag att storasyskonet tyvärr ofta hamnar lite i skymundan av all uppmärksamhet och presenter som den lille bebisen får. Därför fick storebror ett litet paket, han också. En polisbil som han körde runt med nästan hela kvällen vi var där.


Jag hade inget roligt presentpapper hemma så jag stämplade ett enfärgat papper med några olika småstämplar.

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar