torsdag 19 augusti 2010

Irriterande

Måste bara få gnälla lite...
Förstår inte varför Blogger måste vara så svårarbetat??? Har suttit hur länge som helst nu och försökt få ordning på text och bilder, men det är totalt omöjligt att få det som jag vill! Som de sista raderna i förra inlägget, de skulle ju vara centrerade längst ner, inte lite sådär vid sidan. Det märkliga är att det ser ut precis som jag vill när jag redigerar inlägget men sen när jag publicerar det så blir det nåt helt annat....

Och i profilexten, varför går det inte att få tomma rader mellan styckena där? Det är det också när jag redigerar, men sen blir det också i ett enda stycke ändå.

Jag förstår inte....

2 kommentarer:

  1. Håller med dig om det du skriver och jag tycker att du har rätt i att vara lite gnällig. Är oxå det emellanåt när jag uppdatgerar min blogg. Grrr, verkligen konstigt!
    Men jag hittade en inställning som jag ändrade. Det stod något om att om man kunde ändra den om man hade problem med layouten och jag tror nog att det blivit bättre. Vet tyvärr inte exakt vart jag hittade det.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. ........en till som håller med !

    Vilka härliga kort och mysiga minnen att värma sig med på hösten !!
    kolla min blogg, jag har nåt åt dig där...
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Petra

    SvaraRadera