onsdag 6 januari 2010

10 favoriter 2009

Har sett i ett flertal andra bloggar att folk väljer ut sina 10 favoriter bland korten man har gjort under året som har gått. Så jag har också roat mig med att gå igenom mappen för 2009 års kort och valt ut mina egna favoriter. Upptäckte att jag visst hade gjort över 200 kort! Trodde verkligen inte att det hade hunnit bli så många, och det var inte helt lätt att välja ut vilka jag var mest nöjd med, men så här blev det iaf:










Upptäckte nu när jag lagt in bilderna att det visst blev 11 kort, men orkar inte ändra det nu. Vilket tycker DU att jag skulle ha valt bort? Och vilket är din favorit??

3 kommentarer:

  1. Tjipp!
    Min favvis är det svarta Hjärtliga Gratulationer......
    Ha det gott.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hallo!
    jag tycker om "Noa" kortet,härligt med så många fina färger! Man blir glad av det.. Vi ses snart!! kram kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Alla dina kort är så fina och jag har svårt för att bestämma mig för ett så jag har två favoriter. =)
    Det ena tycker jag som Petra, det svarta gratulationskortet och det andra är det sista till Alina.
    Kram Anna

    SvaraRadera