lördag 12 juli 2008

Äntligen!

Sista arbetsdagen igår så nu är det SEMESTER =)

En mycket efterlängtad sådan, känns ju att man har gått lite på halvfart ett par veckor nu. Fasade lite för sista veckan, "min" förskola är semesterstängd nu så vi har haft sommaröppet på en annan och det skulle vara otroligt många barn och inte så väldigt gott om personal. Det blev också väldigt många barn, trots att alla inte har dykt upp, men det har gått riktigt bra ändå och det har varit ett riktigt härligt gäng som jag har jobbat ihop med.

Men nu så ska jag försöka att inte ens tänka på jobbet på tre veckor! Men jag kommer nog att ha fullt upp ändå. Ska ju gå och gifta mig om sju veckor (GAAAAHH, är det inte längre tid kvar???) och börjar känna stressen komma krypande inför allt som ska fixas. Vi har klarat av en hel del, men ändå är det mycket kvar. Det som står högst upp på "to do-listan" är att checka av lite med solisten vi ska ha och prata med dj:n som ska stå för musiken på festen på kvällen.

Veckan som gått har min käre sambo och min käre far varit duktiga och byggt på våran altan (de har båda haft semester) och har faktiskt kommit en bra bit på väg nu. Men nu när jag är ledig får jag väl gå ut och försöka bidra lite jag också, kan ju alltid skruva i någon skruv =)

1 kommentar:

  1. DU ska INTE skruva i några skruvar ! Ta det lugnt och kasnke pyssla lite på sin höjd !
    Ha en skön semester, njuuut!
    Har våra saker kommit ???
    Kramis Petra

    SvaraRadera