onsdag 11 december 2013

Återupplivningsförsök

Det gick visst lite (mycket!) längre tid än vad jag hade tänkt innan det blev något nytt inlägg här. Men nu tyckte jag det var hög tid att blåsa liv i den här stackars bloggen igen, lovar dock inte att det blir med någon större regelbundenhet. Men något inlägg per år kanske jag klarar av ;-)

Här är det fullt upp med alla julförbedelser, härligt tycker jag! En del av förberedelserna som hjälper mig att komma i julstämning är att göra och skicka (och att få ;-)) julkort. Här kommer ett smakprov på några av korten jag gjort så här långt. Det här är kort som mamma och ett par av hennes kolleger har köpt:





 
 
Korten som vi själva skickar till nära och kära är numera massproducerade. "Förr" gjorde jag unika och olika kort till alla, men den tiden är förbi. Nu är det enkelt och massproducerat som gäller ;-)
 
Här står de och väntar bara på att bli paketerade, adresserade och postade:
 
Hörs snart igen!

 

2 kommentarer:

  1. Vad kul att se dig här igen! =D Vilka fina kort du gjort!!! Det skulle va jättekul att ses snart! Efter jul kanske?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt att se inlägg här och TUSEN TACK för det fina julkortet.
    Gott Nytt År .
    Kram Petra

    SvaraRadera