fredag 1 april 2011

Ett kort

Det råder inte precis nån högkonjunktur i mitt kortmakande, men här är i alla fall ett kort som jag gjorde för ett tag sen. Det var till Anna som fick det när hon blivit klar med sin förskollärarexamen.


För ett tag sen köpte jag de fina blomstansarna, en investering som jag är mycket nöjd med, ska bara hinna använda dom också ;-)
Det blir som sagt inte mycket pysslat nuförtiden och anledningen till det stavas Edith =) En underbar liten tjej som jag blev mamma till för lite drygt två månader sen.

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Ny stämpel? Jag måste också investera i blomstansar. De du har var ju jättefina, precis såna jag vill ha. =)
    Kul att träffas igår. Edith är ju verkligen hur söt som helst! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.♥
    Så härligt att se dig här.
    Mysiga färger på kortet, och de där blomstansarna har jag med. Tror nog att jag kan säga att jag missbrukar dem...;)

    Sköt om dig och familjen. Hoppas att ni har det bra.
    Massor av Kramar från Petra

    SvaraRadera