onsdag 9 september 2009

ett försök att komma i fas igen

Har ju hamnat nåt fruktansvärt mycket i otakt med det här så kallade bloggandet... Har en del gammalt som har legat och väntat på att bli inlagt i en blogg, lämpligast min då, eftersom det är mina "alster".

Ett kort till kollegan Anette som gifte sig i somras

En liten Lycka till-present till en annan kollega som slutade hos oss innan semestern (saknar dig på jobbet Jenny!)

Grattiskort till morfar som fyllde 80 i början av sommaren

Beställningskort till en student

Mors Dags-kort till min kära mor

Grattiskort till min mosters 50-årsdag

och ett kort till kusinens 20-årsdag
Annars då?
Jooo, semestern den kom och den försvann lika fort igen, en ganska händelserik sådan blev det med upp- och nergångar. Och nu har man redan jobbat i nästan fem veckor och det känns som att man inte haft semester, men det är väl bara ca 42 veckor kvar till nästa semester (eller vad kan det bli? min huvudräkning är inte alltid den bästa).
Nu ska träningsbyxorna på, ska ut och powerwalka med en kompis alldeles strax!
Kram på er!
Vad trött jag blir på sånt här! Försöker få hela det sista stycket i storlek "small", men det går tydligen inte. Fy vad irriterad jag blir på sånt! nu ska jag ut och gå av mig mina aggresssioner!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig !!
    DU har väl aldrig några aggressioner...Haha !
    Mycket du hunnit med, men så var det ju ett tag sedan du uppdaterade ! ;)
    Vi ses om några minuter...
    Kramkram från Petra

    SvaraRadera
  2. hej!
    Kul att se lite nytt i din blogg, eller kanske ska säga mycket! =) Många fina kort du gjort!
    Snart får vi ses och pyssla. Alltid lika roligt, om inte mer nu när vi inte ses på jobbet. :(
    Ha det bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera