fredag 20 mars 2009

Jajaja

Jag veeeet att jag inte är den bästa bloggaren och kommer aldrig att bli heller, mina uppdateringar kommer faktiskt aldrig att bli sådär regelbundna som många andras, har helt enkelt varken tid, ork eller självdisciplin nog att blogga så ofta som man kanske "ska".

Men har i alla fall haft ganska stort "pysselsug" ett tag nu, tyvärr är tiden en bristvara även där, men några kort har jag allt hunnit med.

Först ett kort till en kär vän som fyllde år för ett litet tag sen

Sen ett kort till min goa brorsdotter som fyllde 1 häromdagen

och till sist ett kort till hennes mamma som fyller 25 idag!
Det var allt för den här gången, får se hur länge det dröjer till nästa gång ;-)
Nu ska jag återgå till ett projekt jag började med tidigare i eftermiddags, att sortera och rensa i några högar som samlats i hyllan här (var kommer alla dessa högar ifrån??) Det är nåt som jag är VÄLDIGT bra på, att påbörja saker, sen går det inte alltid lika bra att slutföra allt.

Ha en riktigt härlig helg!
Kram Therese

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaaaa ! Vad kul att se vad du har pysslat med !!

    Jag vill gärna köpa lite mer tid, kanske man kan få grupprabatt ??
    Undrars om de däringa högarna är typiskt för fsklärare !!?? Jag har en massa såna, som jag ska ta itu med SEN. ..När jag har MER tid alltså!

    Sköt om dig och Heja HV!
    Kramis Petra

    SvaraRadera