tisdag 23 december 2008

Dan före dan...

Hur många blogginlägg har inte den rubriken idag?

Har ju (igen) varit extremt dålig på att uppdatera här, hade en tanke om att jag skulle uppdatera med lite om vad som hände på semestern, men uppkopplingarna var inte riktigt av samma standard som här hemma så jag hade helt enkelt inte tålamod med det. Och sen vi kom hem för två veckor sen (imorgon) så har det varit fullt upp HELA tiden. Men nu har jag varit ledig både måndag och tisdag, hur gött som helst! Lite hemskt att man känner att man behöver vara ledig redan igen, trots att man bara jobbat sju dagar efter att ha haft över tre veckors semester, det är väl bara att inse att man är lat av naturen ;-)

Har passat på att julfixa lite här hemma, gått runt och lyssnat på julmusik, donat och grejat och bara myyyyst =) Älskar ju verkligen den här tiden så jag njuter för fullt av alla julförberedelser. Lite bilder på julstämningen här hemma....

Ser ni ufot jag fångade på bild ;-)

Oj, vad symmetriskt det blev ser jag nu, jag som inte alls är någon symmetrisk person egentligen...


Och så har vi granen...den är inte riktigt så där sne i verkligheten...
fast de där "spröten" i toppen är precis så långa som det ser ut, haha...
fast det är väl lite av charmen med en riktig julgran, att den aldrig är helt perfekt =)

Nu ska vi snart börja fira jul på riktigt, mamma och pappa kommer hit för att äta gröt och skinkmacka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar